iklan

Saturday, November 28, 2009

si bongsu lelaki n sulung vs bongsu

korang stuju x...lelaki bongsu manja?:P en tunang aku bongsu gak:P setelah aku wat pemerhatian n kajian....aku rase lelaki bongsu perangainye lebih kurang same:P sbg contoh: adek bongsu aku ni...manja ngan mak aku,pastu ske nak tdo ngan mak aku walaupon dah beso...n dah byk kali aku dengo ni...ank bongsu lelaki...suke nk pegang+cium+ramas breast mak die:P (bukan secara ghairah ok,sila jgn slh phm).huhu..maksudnye dr luar baju n dlm keadaan berbaju k:P xtau la nape...pakcik aku yg bongsu pon camtu.ayah n mak aku cte.. poksu aku ni dah beso...n dah nak kawen dah time ni...mase tu die nk g mane ntah...tp tak gerak2 blk..but asik mundar mandir kt luar umah..pastu si ibu(nenek) aku yg paham perangai die(kebetulan time tu ade org dtg umh,so nenek aku kne la melayan org tu,tp dh nampak ank die tak blk2 n phm perangai si bungsu,nenek aku pon g le keluar jumpe die jap)..pastu korang nk tau die watpe?poksu aku slm+cium tgn mak die.pastu pegang n tarik breast mak die:P huhu..pastu br die leh blk ngan aman:P hahaha...aku yg dengo pon cm geli je:P adek bongsu aku pon same camtu ok,tiap2 mlm pon mesti mau tdo pegang breast mak aku:P tatau la tunang aku ni camtu ke tak,tp bile aku tny,die xngaku:P em...tokbak aku pon bungsu gak..n die pon manja!!

emm...pade aku lelaki bungsu...ade cara layanan n cara nk amek ati die..diorg ni manje sebnarnye,tp xmo ngaku:P lalala..~ aku sebelum2 ni ,member2 lelaki yg aku rapat mesti lelaki tu ank bongsu or bongsu xjadi(jadi ank bongsu dlm tempoh waku yg lame,pastu br dpt adek)..tatau la...adekah secara kebetulan?tp aku lebih selesa ngan diorg.tp kalo member lelaki yg sulung....aku slalu xsependapat ngan diorg.adekah ini satu kebetulan?well..sulung vs bongsu memang sesuai.aku penah bace...".Sulung - Bongsu
Kombinasi paling serasi. Si sulung dapat mengajarkan pasangannya, untuk bertindak lebih teratur dan dewasa, terutama saat menghadapi masalah serius. Sementara, si bongsu dapat seimbangkan sikap serius si sulung dengan mengajaknya bersantai atau sekadar duduk sambil berkhayal mengenai masa depan." kalo sulung ngan sulung ngan sulung lak...

" Berpeluang besar untuk sering bertegang urat. Masing-masing sentiasa suka berkeras ataupun dalam menentukan siapa pemberi dan penerima perintah. Jika hubungan cinta terjalin, ia memerlukan jiwa besar dan kesabaran dalam menjalani hubungan seperti ini."..well,kajian dah lame membuktikan sulung n bungsu memang serasi:)

btw...1 week n 6days to go!!!:)

6 comments:

amal said...

psst pst..yang part pegang breast tu kan..anak buah aku laki yg bongsu ni pon same laaaa....asyik nk nenen jekk ahahaha..dapat pegang pon jadik. ish3.... tp dia kecik lagila.baru 5thn..kalo dah besar panjang gitu gak, xtau le.. baca pasal paksu tuh, ish, geli! ahahaha...

macam2 kan...

1 week 6 days??ish, msti x sabar ni eheh :)

Melissa Mazlan said...

hahahaha..ain good luck with encik soul..I'm sure he is the right one for you=p *for sure la kan, kalau encik alif saya bantah lak* hahah

jiwa sifar said...

lucah siot..haha..

wawa pucca said...

tu la pasal!
aku baca tersedak
hahaha

Lyana Mansor said...

ye..daku pun solong en en somi pun bongsu...

memang serasi..hikhik

shamyheart said...

erk! Sampai besar panjang pun macam tu?
Adik bongsu *lelaki* pun pegang2 breast mak tapi sampai umur dia 6 tahun la. Kemudian dah tak dah. Syukurlah setakat kanak2 je. Tapi kadang2 nampak dia merenung pelik pada breast mak. Nak pegang la kot. Bukan sebab lucah tapi keinginan semula jadi anak bongsu lelaki.