Monday, December 7, 2009

tik tik tik tok...

tik tok tik tok....
lagi 4 ari je aku akan menamatkan zaman anak dara....
n lagi 4 ari je lagi aku akan bergelar isteri MOHD AZUWAN BIN RASPANI ku yang tercinta...~ ehem2:P
rase cam tak caye je dah nk kawen:P huhu..~
pas kawen aku trus pindah pasir gudang,...dah dapat umah sewa,rm 450 sebulan.ok la....tak sabo nk dok nagn hubby but sedih gak nk tinggalkan family nnt coz aku mmg tak pnah berjauhan ngan family.dulu2 mase kat KMJ n kt UPM memang selalu ujung minggu balek segamat,homesick!huhu~ ingat lagi dlu2 selalu nangis sebab homesick:P huhu..n aku memang tak pnah dok umah sewa...eh,pnah sekali...mase tu ngah praktikal kat sek kat gemas,tp dok 2 ari je...coz ader masalah ngan tuan umah yg dok skali ngan ktorang(kitorang sewa bilik je)...masalah tersebut xperlu la aku cte kat sini...huhu..yg pasti tunang aku tau cte sebenar. sejak tu,aku dok kat umah je.ulang alik je ke sekolah.segamat-gemas ,gemas-segamat setiap ari.45min-50 min gak la segamat-gemas.

em...ckp pasal preparation...balai/kanopi dah siap pasang..ptg ni nk fitting bj sekali lagi...td dh bincang arrangement ngan photographer ttg perjalanan majlis..pelamin n hiasan bilik pengantin insyaallah rabu ni pasang...gubahann hantaran dah siap,tinggal letak brg je..doorgift lak..tunggu telur pindang n bahulu...nk packing2 dalm plastik n kotak pastu br masuk beg..gula2 lom siap packing...doorgift utk kawan2 dah setel...tinggal letak dlm beg je...penanda arah dah siap potostate n laminate...facial dah...kamis ni sauna,lulur,urut,mandi bunga,pedicure,facial,henna..inai stat pakai ari rabu,khamis pakai lg sekali bg cantek warne die..what else???selain tu...kne bertenang,,tdo yg cukup n hepy!!:)

3 comments:

soul krasty said...

angin lalu...~

wawa pucca said...

dap dip dup
berdegup jantung

heheehe

ain.rileks a
duk umah sewa ngn hubby lain ok.
ehhehehehehehehhehehehehhehe
tak rasa takut langsung.
sbb ada hubby.

suke tgk kau happy,ain.
sgt!

soul krasty said...

isteriku=)