Wednesday, January 27, 2010

Roti dan Pizza Adik Lelakiku

semalam aku tengok pic2 lame yang ade kat laptop buruk aku ni...tibe2 terjumpa la gambo roti n pizza yang adek aku wat sebelum die fly ke ireland 2 1/2 taun yang lepas..diam tak diam..dah 2 tahun setengah dah de blajo kat sane and die akan balek ke malaysia pada 6 februari ni:) kejap je mase berlalu.n die akan sambung kat praktikal kat Penang Medical Centre(PMC) stat bulan 4 kot?ntah.aku pon tak ingat:P hehe..

ni gambo2 roti n piza yang die wat mase die baru2 blajo wat roti ngan maklong aku..die mmg suke wat roti n piza.aku mls sket bab2 wat roti ni.nk kene sabo sket wat roti...nak uli2...nak kene tunggu doh naik n etc.mls aku:P wat kek lagi senang:P huhu..

OK,sila terliur sekarang:P


ni roti ape ntah:P roti kentang kot?huhu

roti tocang..atas die letak cheese n butter.sedap!

roti kek



roti piza.my peberet!

nyam3!!


roti macam2 ader:P dalam roti tu ader daging cincang,n etc.sedaP!

ni roti ape ntah.tak ingat daa

Pizza
serius besar piza ni.huhu

garlic bread

garlic bread versi panjang:P

roti tocang

tatau ape name roti ni:P roti john kah??huhu

ni pon name roti yang tak dapat dikenalpasti:P

.
.
.
.
jeng jeng jeng....

si pembuat roti:P

muka sebenar
name samaran..Adek.
pic die dicuri dr facebook die.
sekian.

No comments: