Wednesday, February 3, 2010

pelamin idaman

apakah jenis pelamin idaman korang??actually...pelamin idaman aku adalah yang versi moden...yg gune fresh flowers...modern yet elegant macam yang kt bawah ni...


sumber gambar adalah dari sini
.
.
.

dan yang macam ini....





sumber gambar adalah dari sini
.
.
.
.
tetapi...disebabkan baju aku adalah ini....
.
.
.
baju songket
konsep tradisional
maka...tak sesuailah untuk guna pelamin idaman aku seperti yang diatas..huhu..


maka..pelamin pon kena la ikut konsep baju yang aku pakai..pelamin konsep tradisional..
ni gambar pelamin aku mase aku kawen aritu..


p/s: ok gak tak jadi guna pelamin idaman aku tu...sebab harganya adalah sangat mahal..maklum la,guna fresh flowers,maka ongkosnya pon cantek la kan?:P hehe

sekian.

No comments: