iklan

Tuesday, April 13, 2010

oh CB...~

dah lame aku xkene cirit birit(CB)
tadi aku kena balik
pergh,...sangat la memulas perut aku pagi ni
dah la minggu ni aku ketua guru bertugas,so aku bertanggungjawab utk handle phimpunan minggu ni n kne bercakap kt depan pelajar n guru2
tp..naik biru gak td muka aku menahan dari tercirit kt depan:P
huhu..last2,aku terpakse mintak izin nak ke toilet gak.tak tahan.nasib mase tu pelajar2 ngah didenda,xde pengumuman kena wat time tu...so..ape lagi.zuuuuuuPpp..terus g toilet.heh.
pastu..pas abeh kelas pertama pagi td...gelombang sakit perut aku dtg blk...maka bergegas la aku ke toilet..dan lagi sekali selepas itu.
tak tahan punye pasal n badan aku pon dah lemah2,aku mintak kebenaran balik ngan pengetua.dpt kebenaran,trus memecut g klinik berdekatan n amik obat.
aku rase kne CB ni coz smlm mkn nasi lemak kerang bli kat pasar mlm la...pasni tobat takmo bli lagi.huhu


ni dh ok sket,cume badan masih lemah.cam xlarat nak wat keje sgt.doakan aku ye:)

No comments: