iklan

Tuesday, April 6, 2010

update pukal-tiru ayat dilla

oh yeah!!!!~ alhamdulillah:) akhirnye umahku dah pasang streamyx:) lame gak tu aku tunggu proses nak pasang streamyx.huhu..Oh..rindu FB,rindu blogging,rindu FAGS!!hehe..



nak cte ape ek??dah lame aku tak update blog kan??bukan ape...been bz lately..byk keje la...huhu..ni pon baru balik dari kelas tambahan. ingat senang ke jadi cekgu skang? naseb skang ni BEBAN GURU DIKAJI....baru nak kaji ke bang oii?OOoPpss!~


oh ye,aku dah buat buku merah,buku mengandung..encek suami temankan:) first check up...nurse amek berat,tinggi n tekanan darah.pastu...wat ujian air kencing..pastu amek darah.saket tu mase kne amek darah...bleh plak mase nurse dah cucuk jarum kat lengan aku pastu nurse ckp urat aku lari,so nurse kne cari balik urat aku dengan mengerakkan jarum tu ke kanan kiri,sakit ok!pas cek darah,cek perut n cek breast.huhu...aku xtau pon kne cek breast:P malu seh.huhuhu..aku siap tny nurse tu..memang kne cek ke,pastu siap ckp,..ala...malu la nurse.huhu..suami aku dah tergelak2 je tgk gelagat aku:P die cek camne???die tekan2...n pegang puting ok:P huhu.serius geli:P huhu..pas dah cek sume2 tu...nurse bagi la nasihat and panduan semasa preggy..pastu die bagi obat.next check up is 12 april.cant wait;)


n aku skang ngah pening ngan pelajar kelas aku skang ni.al maklum la...kelas aku adelah kelas yang glamer kat smk pasir putih ok.mane taknye...kelas form3 yang paling ujung..macam2 kes yang diorang ni dah wat sampai aku sebagai guru kelas dah nak malu n bengang setiap kali kelas aku selalu disebut coz buat kes.pergh...pedih telinga aku.huhu..kes baru2 ni...pelajar kelas aku ditangkap edar rokok kat sekolah.die jual rokok sebatang rm0.50.die untung rm12 satu ari.ok tu baru satu kes.kes lain,ader sorang pelajar pompuan kelas aku ni slalu ponteng kelas setiap kali pas rehat n pastu pegi lepak umah kawan die yang parent diorg xde kat umah.dah sebulan lebih die wat keje camni rupenye,,br dpt tgkap.pastu...kelas aku ader pelajar buat dengi,g berak dalam kelas,kat bawah meja guru!!!!sangat jijik n busuk ok.geli btul.aku sampai skang setiap kali masuk kelas tu ,tak brani nak dok kat meja guru kelas tu.huhu.cleaner yang cuci Ta*k tu siap cakap lagi,die tak lalu nak mkn seminggu pas bersihkan Ta*k tu.sangat byk die kate,macam bukan sorang punye.heh!pastu...macam2 ar masalah sosial budak2 skang..pening kpale aku.huhu


huhu..ok la...wat ayat panjang2 kang bukan korang nak bace:P daa~~

2 comments:

Unknown said...

buruknye perangai budak yg berak tu.
kalo cikgu tak berkat, abes la jd bodoh cmtu je hidup.
mcm2 budak zamna skang ni.

Farfar said...

ain:
congrats 4 ur preggy news...

teruk gile kot berak kat meja guru. bontot berapi baru tau.