Wednesday, June 16, 2010

tak dapat masuk IPTA? nak cari IPTS yang berkualiti?

 tak dapat masuk IPTA?

takpe..mungkin rezeki anda di IPTS
tapi..nak belajar di IPTS memang guna banyak duit..
bagi yang berkemampuan, mungkin tak perlu fikir banyak kali untuk sambung belajar di IPTS.duit dah ada,peluang dah ada,tinggal belajar sahaja.
bagi yang kurang berkemampuan,perlu fikir byk kali utk sambung belajar di IPTS.Tapi...bile ianya mahal,mungkin kamu akan lebih berusaha gigih untuk mencapai kejayaan kan?jangan sia siakan pengorbanan mak dan ayah yang selama ni berhempas pulas cari duit utk menanggung duit perbelanjaan kamu di kampus.buktikan kepada mereka yang belajar di IPTS pon kamu boleh berjaya dan berazam untuk mengubah kehidupan menjadi lebih baik:)

Antara IPTS yang berkualiti ialah TAYLORS COLLEGE.

klik
TAYLORS COLLEGE untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai TAYLORS COLLEGE.

 Selamat Belajar:)

4 comments:

zaza said...

ni dkt bandar sunway kan??
sblh apartment aku... hehe
teringin pulak nk smbg study,..

princeduyong said...

belajar sampai pandai

NuRuL AiN said...

zaza: sambung la selagi masih mude n xde tnggungjwb lagi.hehe.nnt dh kawen n branak pinak susah sket nk smbung.kne kuat smangat kalo cmtu:P

princeduyong: mesti la sampai pandai:P hehe

DuniakuAbstrak said...

UniKL? ok x? heee