iklan

Monday, June 14, 2010

yeah!membership status nuffnang ku sudah berukar semula kepada GLITTERATI:)

haha.
akhirnye...status nuffnang bertukar semula dari ordinary(non exclusive) kepada Glitterati:)
thanks to my encik suami yang banyak membantu menyelamatkan keadaan:P
ape itu GLITTERATI? (sila klik perkataan glitterati)


ok...seminggu cuti sekolah dah berlalu.kejap je kan?dan saya masih belum siap tanda kertas periksa:P haha..M.a.l.a.s:P
ish ish ish...cikgu ain,sila rajin rajin!!!
so..hari ini...saya nak menanda ye...physics paper 2.sesungguhnya aku pening baca jawapan student aku.macam2 ada.haha..pening aku nak menandanya.so...wish me luck dpt siapkan kerja aku hari ni:)
tinggal paper3 fizik je...yang lain dah siap.buat sikit2:P hee
 
ok.gambar di atas adalah tidak ada kena mengena dengan entry ini:P
ini adik perempuan aku yang bungsu ,Aten:P
itu adalah cermin mata atok aku,tok bak:P
perhatikan gayanya.adakah serupa seperti Betty La Fea?:P haha.just kidding:)
gambar ini adalah sebagai penyeri entry ini semata2.tidak ada kena mengena kepada yang hidup mahupun yang telah meninggal dunia.sekian.



hari ni, dah masuk bulan REJAB dalam kalendar islam(klik sini untuk tau kelebihan bulan rejab)..so..mari lah kita puasa sunat ye sambil mengganti puasa(untuk perempuan shj).so..hari ni aku n encek suami puasa.punye lah excited set alarm nak sahur pukul 4.30 pg..tapi..............TETT!!tak bangun pon:P huhu..tapi puasa tetap puasa sebab aku dah niat puasa ganti:P


ok lah,nak buat kerja:P
bye:D


p/s: malam ni maybe kitorang nak scan baby untuk tau gender baby...boy or girl:) excited:) cant wait:))



1 comment:

sukiminna said...

ugly betty? mane de.cute je..xbaik tau.ish2

neway congrats and welcome to glitterati circle..hehe.ak dah gliterati jgk