Monday, August 16, 2010

cincin kahwin encik suami dah jumpa :))





alhamdulillah.setelah sekian lama mencari dan pasrah atas kehilangan cincin kahwin encik suami ku...akhirnya pagi tadi ketemu jua cincin itu:Pnasib baik jumpe. save duit aku tak yah beli cincin baru:P haha. actually kalau beli yang baru pon takkan sama dengan yang dulu.nilai sentimental tu takde.kan?:P hehe. btw, aku jumpa kat dalam seluar jeans encik suami masa kemas2 beg balik kampung kitorang. tapi tak silap aku last aku ingat aku yang simpan dalam beg tangan aku, camne leh ade dalam kocek seluar jeans encik suami?:P musykil ni:P haha..apepon,syukur alhamdulillah dah jumpa:)




so..hari ni dah hari ke 6 kita berpuasa...weekend yang lepas merupakan pengalaman pertama aku berbuka puasa dan bersahur kat rumah mentua ku:P encik suami jangan cakap la,sebelum kawen lagi memang die dah pernah berbuka puasa n bersahur dengan family aku:P aku ni ha...first time berbuka puasa dan bersahur ramai-ramai dengan family die :P satu pengalaman baru dan menarik dalam hidup aku. hehe.agak berbeza la.. kalau kat umah aku...kitorang la yang paling besar dalam family kan sebab aku kan anak sulung, pastu dikelilingi dengan adik2 aku je.. kalau belah encik suami...kitorang la paling muda dalam keluarga sebab die bungsu:P abang kakak die semua dah 30++ dan 40++.dan sudah tentu lah dikelilingi dengan ramai anak buah. huhu.emmm..sebenarnya susah nak describe macam mana. tapi yang pasti berbeza dan satu pengalaman baru dalam hidup aku:)



ok la..lately..macam takde idea nak menaip...mungkin sebab puasa kot?:P
bye:)









2 comments:

CahayaMatakuYangMenyaksikan said...

tahniah dh jmpa...suami saya plak x ska pakai cincin..disimpannya dlam beg..huhu

wawa pucca said...

alhamdulillah

ntah2 soul yg cuai

APALAH SOUL NI
haha