Monday, August 30, 2010

yeay..baju baby sudah ku basuh:)

semalam baju baby ku sudah selamat di basuh :)





baju baby sudah selamat dibasuh:) Tapi belom lipat lagi:P huhu








next, kemas beg baby and beg aku untuk simpan dalam kereta :)
semalam tak sempat nak buat semua semua tu...sempat basuh baju baby je...sebab semalam busy beli barang kek, dan siapkan tempahan kek ...strawberry yogurt cheesecake.


 strawberry yogurt cheesecake


pastu kol3.30 ptg dah gerak ke Mutiara Hotel JB untuk berbuka puasa.akak iparku belanja.tapi sebelum berbuka puasa tu...of course la menghabiskan masa dengan shopping kat Parkson yang ada kat sebelah Mutiara Hotel tu:P huhu.dpat la baju dan kasut sepasang :P minggu lepas memang minggu kitorang makan luar..ada je yang belanja:) TQ kepada bos encik suami n kak mimah yang belanja makan kat Mutiara Hotel JB.



 tukang belanja semalam...kak mimah.akak enciksuami yang bungsu..:)


best tu makanan kat situ..ada 117 hidangan tu.sampai senak perut kitorang makan.nak jalan pon dah tak larat.haha.


 tukang makan :P
tiba tiba aku macam mengaku yang suami aku nampak macam budak-budak pulak kalau tengok gambo ni.haha (rujuk entry aku pasal suami aku nampak macam budak - budak untuk keterangan lanjut)
adakah sebab aku makin chubby? +__+
atau adakah encik suami yang makin kurus sebab penat membantu aku menguruskan rumahtangga?:P haha



ok...itu saja update ku untuk hari ni..sekian:)

No comments: