Saturday, September 4, 2010

aku suka masukkan duit raya dalam sampul duit raya :P Korang lak??

hye hye hye





morning all :)

ni saje nak cerita ni..malam tadi...lepas dapat je duit raya RM1 dan RM 5 yang dah ditukar dari kak mimah(mintak tolong kakak ipar tukarkan duit)...aku terus excited masukkan duit dalam sampul n tulis2 nama kat sampul guna marker pen supaya tak confius dan sume dapat:P haha...dan malam tadi gak siap!:P encik suami lak.....tak suke masukkan duit dalam sampul.die tolong aku jap pastu boleh tertidur???apakah?:P seronok ok masukkan duit raya dalam sampul.aku memang suke buat keje ni dari kecik lagi.haha.dan setiap kali raya memang aku suke nak tolong mak ayah aku isi duit dalam sampul. mak aku penah cakap,aku dulu masa kecik2 pernah masukkan duit rm50 dalam sampul duit raya:P haha.memang murah rezeki la sape yang dapat tu:P



 duit raya
 gambar adalah ehsan encik google:P



ok la..bai:P

p/s: korang lak??suke tak isi duit raya dalam sampul??:P

No comments: