iklan

Sunday, October 3, 2010

10/10/2010...tarikh yang cantik dan sesuai untuk berkahwin dan beranak!:P

hye hye hye...happy sunday!!:)


iye...aku masih disini...masih belom bersalin..baby belum mahu keluar lagi da....maybe die dengar cakap bapak die yang suruh die keluar 10/10/10 :P mak die lak dah berdebar ni menunggu.huhu..actually...memang ramai nak aku bersalin 10/10/10 termasuklah enciksuamiku sayang...alasan: tarikh cantik :) dan ramai yang yang pilih tarikh 10/10/10 untuk mendirikan rumahtangga...alasan: tarikh cantik n senang nak ingat anniversary so takde la gaduh lakibini kalau salah sorang terlupa tarikh anniversary.huhu..tak kesah lah...yang penting selamat berkahwin n selamat lah bersalin:) so...setakat ni ramai gak member2 yang ada call tanya aku dah bersalin ke?jawapannya...belum lagi ye kawan2...nanti dah bersalin aku akan roger2:) dun worry, be happy bebeh:P hehe..aku setakat ni masih aktif berjalan sana sini. takdelah terperuk je dok dlm umah...orang kata lagi elok aktif2 n banyak berjalan nanti senang nak bersalin..insyaallah:) ok la, saje je nak merepek:) wish me luck!daa~


p/s: ramai cakap aku ngandung kembar sebab perut aku besar sangat untuk saiz badan aku. tadi masa jalan2  kat pasar kipmart pon ade makcik tegur aku ngandung kembar.huhu. we will wait n see sama ada  kembar atau tak ye:P

7 comments:

eflizaa said...

ain..title 2 silap..
10/10/2010..bru cantik.huhu

eh,ko cam rilex jer...aku plak rase cuak...neway..take care ek...

1st baby KMJ lahir ni..ke ani???huhu

amal said...

bila due date nye?? ke dah terlepas due? dapat kembar syok gak tu hehe.. take care! :)

NURUL AIN said...

ef: aku dulu,,pastu baru ani.hehehe.pastu ko lak:P ok,nnt aku betulkan title:P

wani: due 9/10..tq wani:)

wawa pucca said...

hey dah nak ehem2 call FAGS dlu update hehe

NURUL AIN said...

wawa: itu sudah pasti:)fags mesti kena tau dlu lagi2 ms pres:)

Kujie said...

dulu Intan due date 09/09/99
tapi sbb operation anak ke 3 kena awal

kami pilih 31/08/99

tapi...kita merancang...23/08/99 dia dan menendang2 nak keluar awal

NURUL AIN said...

kak kujie: owh..tu la , kita merancang jek..tuhan yg tentukan..apepon setakat ni baby macam lom nak keluar lagi je.risau gak.padahal dh dekat tarikh due ni.