iklan

Thursday, October 14, 2010

berpantang



dear frens:)
im still here, still not beranak:P huhu...
juz nak inform perancangan berpantang aku:)


ok, aku dah decide untuk bersalin kat HSI( Hospital Sultan Ibrahim ) JB. sebab ape? sebab husband boleh teman. kat HSA, husband tak boleh teman masa bersalin. biasanya kalau bersalin normal kat HSI, satu hari je duduk wad. kalau operation atau ade komplikasi berhari2 la dok wad sampai sembuh. tapi mintak2 aku bersalin normal n takde apa2 komplikasi. doakan aku ok.kt HSI, kalau bersalin normal n takde masalah boleh balik selepas 6 jam. so kata lah aku bersalin pagi, petang dah boleh balik. so kejap je pon. maybe yang sempat datang hanyalah family terdekat sahaja. pastu aku akan balik rumah mak mertuaku kat Felda Air Tawar 5 dalam seminggu lebih. pastu akan sambung pantang kat rumah sendiri di Pasir Gudang. Start cuti sekolah lak aku akan balik segamat. so member2 yang nak datang melawat(kalau nak datang melawat lah) ,boleh lah datang melawat masa aku dah kat rumah sendiri kat Pasir Gudang or kat Segamat ok :) To dearest FAGS yang dari KL, rasanya better datang rumah kat segamat kot coz lebih dekat:) apepon, plz inform us seblom nak datang ok :)


ok, itu aja nak inform kamu kamu kamu semua :) btw, hari ni dah overdue 5 hari. aku rasa kan baby aku suka dok perut aku lama2 coz leh makan sedap2 etiap hari kot:P yelar sebelum2 ni hampir setiap hari mak die asik wat kek:P huhu.kalau dah keluar nanti dapat minum susu jek:P aku rase la:P apepon selera makan aku makin bertambah2 sejak akhir2 ni dan asyik mengidam dan terliur nak makan itu dan ini :P aku lak, tak kesah la berat nak naik ke ape janji aku dapat makan puas-puas apa yang aku terliur tu sebab nanti dalam pantang takleh makan yang bukan2. haha. apepon, wish me luck :) dont worry2 ok coz if u worry worry , i lagi lah worry :P BAI :) XOXO

5 comments:

haslinda said...

hi ain!!lame x jupe ko kt skolah.good luck ain sbb xlame lg bb dh nk kua.just a bit funny gak la bl ak tgk pregnancy calendar ko dh wish congrats dh.hehhe.ak tgh pantang ni,2 mgu.bb ak kua dulu dr ko..huhu T_T

maisara my said...

sblm tdo aku terpk ko...sblm mandi aku pk ko..sblm g sek aku pk ko...da beranak ker blm ain ni...mm...tp time mkn tak terpk ko lgsg!!!!..hahaha

NURUL AIN said...
This comment has been removed by the author.
NURUL AIN said...

haslinda: linda...sory ..aku taktau:( uwaa..be strong ok..

mai: ko tu pk nak kawen je skang:P

IEJA said...

ala makan je..kalau dah pantang memang tak boleh makan yang sedap2 dah..blh mkn ikan goreng je kan..

jumpa di segamat nanti ye..cewahhh :D