iklan

Friday, October 1, 2010

tahniah kepada sepupuku...ANIM :)

salam semua!






aku actually tengah baring2 kt atas katil tadi...tiba2 dapat message dari sepupu aku, Anim. die ckp die dah bersalin semalam..baby girl,3.45kg, bersalin normal n die wish gudluck kat aku! wawawa...berdebar la pulak.hahaha.actually kitorang saing preggy ...due date die 6 Oct..aku lak 9 Oct.nampaknya die bersalin awal dari jangkaan iaitu 30 september..aku lak????masih menunggu hari... em..die kata bangun pagi tengok ada air keluar banyak..n die terus ke hospital, check laluan dah bukak 4cm terus kena masuk bilik bersalin.die sampai HSA(Hospital Sultanah Aminah) pukul 5.30 pg, bersalin  pukul 11pagi dan kol 12.30 dah setel sume n dah boleh duduk wad..macam senang je die nak bersalin kan?:) die kata sakit bersalin pon tak sakit sangat...cume kat HSA, suami tak boleh teman masa isteri nak bersalin. kalau bersalin kat HSI(Hospital Sultan Ismail) suami boleh teman.aku nak bersalin kat HSI la...nak encik suami aku teman gak!:) apepon...tahniah untuk ko Anim dan alhamdulillah segalanya selamat n berjalan lancar...:)



p/s: hari ni dah 1 Oct...kalau ikutkan ade lagi 8 hari kalau ikut due date aku...berdebar ni..tunggu hari je...doakan aku senang n selamat bersalin ye !:) BAI!:)

No comments: