iklan

Tuesday, November 30, 2010

44 hari !!

hari ni cukup 44 hari aku berpantang:P
err...sebenarnya 2 minggu je pantang betul2..masa dok ngan mak mertua lagi2 tang makanan,bengkung yang melilit panjang2 tu, urut, tungku, tak banyak bergerak(banyak bareng+rehat), bla bla bla..
tapi..pas 2 minggu kan aku balik segamat kan..dok ngan family aku..dah tak pantang sangat dah pastu:P

bedal je makan ape2:P heeeee:D aku kan super degil:P huhu
.
.
.

ok lah saje je takde idea nak update blog sebenarnya n nak bagitau aku dah cukup 44 hari,pasni dah abeh pantang :P 



p/s: dah bosan dah dok umah je.nak jalan jalan!!


3 comments:

#cdmHA said...

wah..... nk pi jejalan ngan baby ler.. jgn lupe bawak bekal lada hitam.. pelindung diri baby.. pesanan org tua2... wallahualam...

lorongsetia8.com said...

tahniah! lamanya 44hari kan..

eh nape tak 40hari ke ek,naper 44?

ehehhe

azlina aziz said...

Kak, saya memang teringin nak pantang yang macam tu. Ada bengkung, bertungku. Sebab nak jaga badan. Maklumlah, keturunan badan besar. Nak pulak saya ni jenis makan dan makan dan makan punya orang. Heheheh.