Saturday, November 6, 2010

makcik senah bedah kepoh

Aku paling tak suke makcik2 yang kepoh ,yang suka jaga tepi kain orang tapi tepi kain sendiri tak terjaga pastu suke nak tanya soalan2 peribadi yang tak patut ditanya pastu suke nak cite hal2 dalam kain n kelambu. konon nak bagi pengajaran la kat aku yang muda mentah  ni. EeeuuWw. tak suke n menyampah. takde keje lain ke? takde soalan lain ke nak tanya? apasal nak tau? nyebok!!! mind your own business plz n get a life! dah la yang jadik makcik senah bedah kepoh ni kadang kadang ada yang terdiri dari kaum keluarga sendiri. kang tak jawab kang kecik ati. pstu nak tanya bukan-bukan. dah la tanya depan ramai-ramai. aku ader perasaan malu ok. privacy means privacy. FULLSTOP!

4 comments:

maisara my said...

aku nak jd minah kepoh ni....psst...aper makcik tu tanyer????

wawa pucca said...

pergh
panjang gelaran nya
haha

cite dlm kelambu pon nak tahu?

auwwww

NuRuL AiN said...

mai: rahsia beb:P huhu
wawa: makciks sebenarnya sebab lebih dr sorang.huhu

Melissa Mazlan said...

aah ainnnn!
SETUJU sangat!
berdosa tau nak tahu cerita dlm kelambu org ni!.