Friday, December 10, 2010

1st anniversary letter for my husband:)

Kehadapan suamiku... Mohd Azuwan bin Raspani,



masih ingat lagi...saat kita berdua bertemu......


Kau dan aku...mungkin sudah ditakdirkan bertemu..berkawan...berteman tapi mesra di Kolej Matrikulasi Johor ...

saat pertama kali bergambar bersama....
walaupun rambutmu ketika itu seperti helmet...ku tetap tertarik pada personalitimu...kelakar...berbeza dengan diriku yang agak serius..:P
.
.
 benarlah kata orang...cinta boleh mengubah diri kita.....

sedikit demi sedikit kita berubah...



rambutmu sudah tidak seperti helmet lagi..:P
aku pula sudah tidak terlalu serius lagi..:)

.
.
.
setelah 7  tahun menyulam cinta...

akhirnya tanggal 11 disember 2009...cinta kita bersatu selepas kau mengucapkan lafaz nikah...

kini...kebahagiaan itu milik KITA..:)
.
.
.
.
masa berlalu begitu pantas...

saat ku mengandungkan benih cinta kita...

.
.
.

akhirnya tanggal 16 oktober 2010 tepat jam 5.17 pagi..lahirlah puteri kesayangan kita..Nurul Zaheen...

.
.
.
maka..bermula lah fasa baru dalam kehidupan kita..

tak cukup tidur sampai tertidur semasa mendodoikan anak...
waktu tidur anak yang tidak menentu..siang jadi malam..malam jadi siang...mengajar kita erti kesabaran...:)

saat anak kita menangis tanpa tau puncanya..
kelam kabut dibuatnya..
..
.
.
.
tapi..itu semua proses kehidupan..:)


yang penting..


anak kita membesar dengan sihat , sempurna dan berjaya dalam kehidupannya..

.
.
.
kini...setelah hampir 2 bulan usia nya..


anak kita sudah pandai senyum dan berposing depan kamera...pantang nampak kamera:p
adakah ikut perangai ibunya?:P
.
.
.
.
diam tak diam...


sudah hampir setahun kita berkahwin sayang...:)

dikesempatan ini...aku ingin mengucapkan..


Happy 1st anniversary Sayang...

.
.
.
Terima kasih untuk segalanya... :)
Sesuangguhnya aku bertuah memilikimu...dan diriku bahagia bersama kamu..:)

semoga kebahagian itu kekal milik kita :)
LOVE YOU!
always!:)
.
.
.
Lots of Luv,

UR NOTY WIFE :D


p/s: entry ini agak jiwang. sesungguhnya aku bukanlah minah jiwang, nak ;pujuk pon tak reti sampai sekarang:P tapi aku jiwang untuk suamiku tercinta.sekali sekala apa salahnya.kalau selalu...errr..~ :P

7 comments:

laila sanuri said...

so sweet ..
heppy anniversary.:)

eflizaa said...

bru nak feel2 jiwang..

tapi bile tang helmet..terus nak gelak..dah jadi lawak plak..huhu

neway..

hepi anibeseri 2 both of u!!=)

apple dilla said...

ala nk nanges (bg pihak soul) bace
:P

sweet sgt!

~eZmALiZa~ said...

seyes sweet gile!! saye jumpe my bf skrg pon kat KMJ jugak! smpai la skrg..agak2 jadi cm sis x?? :P

encik azuwan said...

pergh..patot aku nk nanges xleh..dilla ko dh nanges kn utk aku.

thanks mak tidur mati.

eVy-D-YaNa said...

so sweet~ :)

Talk of A Soul

NuRuL AiN said...

lailasanuri: tq kak:))

ef: huhu.kena la selitkan unsur lawak br best baca:P hehe. btw, rambut helmet die dlu tu not bad ape:P huhu

dilla: ala soul baca tak nanges pon:( huhu

ezmaliza: tq ~ oh yeker:) onsyaallah le jd cam i.hehe

syg: ala kntoi la i selalu tdo mati mlm2:P

evy: tq:))