Sunday, December 12, 2010

akhirnya....



setelah sekian lama aku dan zaheen bertapa kat umah famili aku kat segamat..
akhirnya...
pada hari ini...
aku balik ke rumah sendiri di pasir gudang :D 
hee..~


kalau sebelum ini ramai yang membantu menguruskan anak aku...
tapi kini...
kami...back to the reality..uruskan anak kami sendiri tanpa bantuan orang :)
hee...:D


thanks kepada semua yang membantu :)
terutama kepada mak mertuaku yang menjagaku  selama 2 minggu berpantang dan mak ayah serta adik - adikku yang menjaga dan membantu menguruskan zaheen sejak selepas 2 minggu aku berpantang bersama mertuaku hingga ke hari ini. oh, dan tak lupa juga kepada tok mak dan tokbak aku :)) hee..:) thanks all:) sayang korang semua:)


kami:)
back to the reality..~


sistas~
with aten n aini:)
thanks sistas...:)

2 comments:

Lyana said...

wahhh..selamat menguruskan anak..heheheh

dah kene carik nursery lah pulak kan...

ujung bulan ni dah start keje

NuRuL AiN said...

lyana: thanks:0 yup..risau la nk antar ank kt nursery...cam nak cuti tanpa gaji setaun je jaga ank:P huhu