Tuesday, December 14, 2010

perbualan antara abah dan anak

abah = encik suami aku dan anak = anak aku yang baru nak masuk 2 bulan :P


anak: gugu..
abah: agugugu
anak: agge
abah: agege
anak: aggu
abah: agugugu
anak: ggugugu
abah: aguugugu

paham tak??huhu...:P
walaupon tak paham bahasa baby tapi sangat seronok ok layan baby bercakap sampai kadang2 nak bercakap ngn die pon guna bahasa die seperti contoh di atas :P huhu~

btw, hari ni hari ke 3 dah duduk rumah sendiri setelah lama bertapa di segamat menghabiskan sesi berpantang:P mode= kemas+bersihkan rumah. tau2 aje la kalau lelaki dok umah sorang2 kat umah..rumah orang dah kawen pon nampak cam rumah orang bujang:P hehe..ok la,bye:))





4 comments:

eVy-D-YaNa said...

hala2~ cutenya ckp dgn baby..hehe~



Talk of A Soul

laila sanuri said...

agugu..gigigi.gagagaga..
paham tak?
hehee

Nurfarhana said...

ahaa sweet! comel comel gitu :)

p/s: cg, ade tag utk cg kat blog.

NuRuL AiN said...

evy: sangat cute;) kan?:)

laila: paham2:P hehe

fana: ok,nnt ade masa cekgu wat ek;)) hehe