Sunday, March 7, 2010

hari ni aku ngidam nak makan..

honey star + susu dutchlady


nyam3!!!



huhu!!tgk kat iklan cam sedap je pastu terus terliur:P



naseb baek encek suami memahami;)



Saturday, March 6, 2010

H.A.P.P.Y

aku tumpang gembira coz kawan aku akan dirisik hari ni:)
setelah ape yang die lalui....
setiap yang berlalu ader hikmahnye..kan???
hope cinta kamu berdua semakin bersinar cik wawa+acop:)
really happy for u both:)
.
.
.

cant wait to meet FAGS
tapi kan FAGS...segan la nak jumpe korang...kulitku makin gelap dan berbelang:P huhu..



Friday, March 5, 2010

you know what?

I MISS MY PUTEH!!!



really miss him so much:(








p/s:sejak beberapa ari ni aku asyik cerita pasal puteh ngan encek suami.encek suami,sila jangan jeles.sekian.






Thursday, March 4, 2010

buah mangga



sangat suke makan buah mangga skang ni:)
nyam3!!

memang terliur sgt tengok buah mangga,skang ni tiap2 ari mesti mau mangga!huhu

.
.
.
.

Buah mangga dipercayai berasal dari kawasan sekitar Indonesia, Burma iaitu dari selatan Asia Timur dan India. Buah mangga kaya dengan khasiat dan nilai pemakanan. Setiap 100g mangga didapati 2.1g protein, 0.5g lemak, 14.1g karbohidrat dan fosfrus. Menurut masyarakat India, buah mangga sangat baik untuk perkembangan bayi dalam kandungan.(source: from here )

.
.
.
.
nampaknye..memang sesuai sangat la aku makan buah mangga;)



p/s: mood blogging agak kureng sejak pregnant.
pregnant?
dah confirm,2month:)
wish me luck
doakan kesihatan yang baik utk aku:)