iklan

Friday, January 21, 2011

esok ROAD RUN sekolah aku.hope rumah aku menang taun ni:P

ahaha..over excited lak aku nak road run esok:P
oh .dah tentu la over excited coz taun ni aku jadi ketua guru rumah sukan GAMMA. Gamma=rumah biru kat sekolah aku. I loiiikee Blue. esok aku akan pakai bj wane biru:P huhu
ok.aku siap ajar student aku yang rumah gamma sorakan rumah gamma.huhu. siap nyanyi lagu sorakan tu kat depan n ajar diorang n nyanyi same2. saje nak jeleskan rumah lain:P huhu. tak over kan?:P baru budak bersemangat nak sukan kalau cekgu pon bersemangat n excited btul tak??:)

thanks to en suami coz ciptakan lagu rumah gamma utk i:P
lap u very much lah:P


lagu ape??aku namakan...LAGU..MIGHTY GAMMA~

ni liriknya...


WHO WE ARE??
WE ARE THE GAMMA
MIGHTY MIGHTY GAMMA
ROUGH TOUGH GAMMA
ARIYARIYARIO ~


hee:) I Loooikee~ 
ok lah. wish us luck!~
Daa~~

3 comments:

amal said...

hehhe best of luck rumah gamma! cheers2 ni teringat masa dok ktdi ehehe

laila sanuri said...

gerek seh lagu! hehe

Scha406 said...

hi...i cr recipe muffin, tjmpe blog u...i nk try la recipe u tu..senang je nmpk...