Friday, January 14, 2011

hair mask

bukan kulit je ade masker kulit.rambut pon ader hokeh.hehe.
actually ni aku ngah pakai masker utk rambut.saje menggatal.dah lama tak pakai. dah la hantaran kawen dari encik suami:P lotion2 n toilettries masa hantaran tunang pon tak abes lagi:P taun ni berazam nak abeskan semua semua hadiah hantaran kawen n tunang tu.takot expired.membazir jek.kan kan kan??:P


berbalik kepada masker rambut aku guna tadi.aku rasa memang berkesan la..sebab aku rasa rambut aku makin cantik:P huhu.PERASAN.lempang laju laju:P tapi betul ni..aku dapat rasa perubahan rambut aku pas pakai masker rambut tu..lebih halus,lembut n lebih lurus n teratur.ceewah:P huhu.


 
haaa...ni la hair mask yang aku guna tu..L'OCCITANE HAIR MASK.bau die pon besh...pastu tahan lama bau die.seminggu tak syampoo rambut pon takpe beb:P huhu..cara guna die...sapukan kat rambut (rambut mesti dah kering ok)..pastu biarkan dalm 10-15 min.pastu bilas:) ala,macam guna masker kulit la.hehe..




ok la.nak bilas rambut:P daaa...

No comments: