Sunday, January 9, 2011

minggu pertama persekolahan = minggu busy+penat+letih

ok.sangat penat sampai tak sempat nak buat ape2 sangat. kat sekolah sebok dengan urusan sekolah.balik rumah nk kena uruskan anak, suami, rumah n kucing!huhu.majalah yg baru bli pon tak sempat baca. suratkhabar yang bli ahad lepas pon baca gitu2 je tak sempat baca btul2:P huhu. tu baru sorang anak:P en suami nak 11 anak. Oh No!:P beranak sendiri ye sayang:P ok lah, bz bz pon smpat lak update blog:P hehe.bukan ape...windu windu windu kat blog aku ni haaa.............ok la...ni mak mertua ade kat umah...takleh lelame sgt tenet......:P heeeeeeeeeeeee.....bye!!!~

2 comments:

Lyana said...

hukhukhujk..ingat mase awal tahun 2010..sgt2 bz..seb baik awal tahun ni masih cuti bersalin..muahahhahahahah

sabo lah ain k...

Umi said...

sian dia.. penat mcmne pun, bila tgk muka zaheen, mesti tenang kan?... =)