Tuesday, February 8, 2011

Keadaan Segamat selepas banjir 2011


 rel keretapi yang sudah lari batu2 nya.banyak barang terperangkap kat bwh rel keretapi







 batu2 landasan keretapi tersesat di mana2



 meja sekolah
 troli UPWELL tersesat kat tengah jalan raya


 masih belum surut betul




 keadaan masjid di kampung jawa

 sampah terperangkap pada pagar

ni pagar masjid kmpung jawa.







inilah keadaan kampungku segamat selepas banjir.
dah macam bandar penuh sampah pon ade.
sampah bersepah-sepah dimana-mana sebab dibawa arus air yang deras.

credits to razhan for the pics.


p/s: demam selsema ni:( jangkit dari en suami.doakan aku cepat sembuh::)

2 comments:

man yusoef said...

oh...teruk banjir kat segamat..kat kg saya kat batu pahat bnjir tak terok

amal said...

dahsyat sekali! penatla nak bersihkan semua sampah tu..