Friday, March 18, 2011

tahniah Mai!! welcome to the club :)



12/3/11
Tahniah Mai!!
u look gorges on that day babe:)
sorry sangat tak dapat datang padahal dah janji sebelum ni nak datang:(

 encik suami la ni..keje half day hari sabtu sekarang;( 
kalau ko dok JB , insyaallah sempat la aku gi wedding ko walaupon encik suami keje ari sabtu:P hehe
so..kitorang sempat gi wedding kawan encik suami di JB sahaja hari tu...

 12/3/11
tahniah jugak kat amira@ nama glemernye masa kat smka dulu..Wewek:P 
sori pic BLUR.padahal photographer berpengalaman yang tolong amikkan pic ni.sengal kan photographer tu?huhu
oh,yang pasangan satu lagi tu pon pengantin baru gak...taniah kat Pfa + Ijal gak:)
yang pasangan baju biru tu perasan cam pengantin baru lagi siap bagi pfa pegangkan zaheen:P heeeeeeeee


ok lah..sabtu ni wedding besfren aku lak...Dya..
serius tahun ni aku tak menang tangan gi jemputan member2 kawen.huhu.



p/s:suke gi wedding member sebab leh jumpa member2 zaman belajar  dulu:P hee :)

1 comment:

amal said...

congrats floormate! nampaknye geng anda sume dah berumah tangga. tinggal geng kitorang lak ehehe