iklan

Tuesday, April 19, 2011

Alhamdulillah...dah dapat induksi dan dah confirm settle hutang dengan PTPTN :)

alhamdulillah..


dah lama aku setelkan benda alah ni..punya lah payah nak bayar habis / lumpsum dengan PTPTpoo ni...akhirnya...setel gak!!alhamdulillah:)


satu lagi berita gembira ialah...aku dah dapat kursus induksi!! akhirnya...setelah tahun 2009 posting sebagai seorang guru..baru tahun ni dapat..alhamdulillah gak! penting tu induksi.selagi tak gi induksi selagi tu la tak sah jawatan. tak sabar nak sah jawatan . dah sah jawatan.......leh la aku buat DAJAL sket :P ooops..haha.


ok lah....daaaaaaaa:))


p/s: sedang gian nak buat kek yang mencabar. target bulan ini mahu membuat red velvet cake:P malam tadi baru buat hedgehog slice atau nama melayunya....KEK BATIK :P haha..tapi ni resepi version lain n lebih cantik n kemas.pic n resepinya later ok ?? :)


1 comment:

Lyana Mansor said...

gilerlah ain..dah abis dah..aku ni ade 7k+ lagi..

kene isi borang ke eh nak induksi ni...kerani sek aku takde soh wat ape2 pun..huhuhuh...

aku dah wat dah red velvet cake tu...tapi tak pasti lagi dengan rasanya,..,.hahahha mayb sbb mase tu tak letak creamcheese kot