iklan

Monday, July 4, 2011

GAMMA : KING OF KINGS

Jumaat lepas, 1 july 2011 sekolah aku buat sukan tahunan. 
Rumah aku,GAMMA dapat nombor 2 je. 
beza 2 emas je ngan tempat pertama. frust gak tak dapat johan. coz memang aku aim nk JOHAN tahun ni coz tahun lepas 2nd place je..tapi takde rezeki gak tahun ni.
takpe lah, atlit rumah aku pon dah buat yang terbaik dan sangat bersemangat. Semangat rumah sukan!:) 
aku pon lagi bersemangat:P 
abis sakit tekak coz aku asik dok menjerit sokong budak2 aku kat padang.huhu. 


ni antara pic nya..~


disebabkan tetamu jemputan hanya free 1 julai 2011, so sukan kitorang pon terpaksa lah buat tarikh yang die free tu.


perbarisan rumah gamma
acara guru..4x25m jek.haha,lawak lak lari relay 25m jek..tak mencabar kot:P hehe.
tak mencabar pon,aku leh tergelincir lepas pass baton kat member aku.haha.padang licin hokey:P
tapi takpe, team kitorang  dapat JOHAN hokey:P haha.
gamma: king of kings!
idea bendera,logo ,motto, lagu, maskot semua dari encik suami. thanks pengurus rumah sukan ku:)


maka selepas berakhirnya sukan tahunan ini, berakhirlah tugas aku sebagai ketua guru rumah sukan gamma. selepas sukan ni, budak budak lebih mengenali aku cikgu ketua gamma.huhu.
oklah...itu je nk merepek...minggu ni bz nak menanda kerja kursus sejarah PMR pulak coz pemantau nak dtg check.ingatkan boleh rilek2 minggu ni coz minggu-minggu sebelumnya bz ngan sukan. tapi tidak. hua hua hua 

p/s: ngah makan pazz da pizza. arini malas nak masak.nak order boleh klik sini


1 comment:

farah fadhil said...

perghh.. soul dh jd manager sukan plak. haha