Friday, December 16, 2011

kisah penjual penapis air bersama encik suami


kisah benar ini telah berlaku kepada encik suamiku 2 hari yang lepas(hari rabu) pukul 1.30++  petang. hari tu encik suami keje halfday sebab nak bersihkan tingkap rumah baru.




penjual: assalamualaikummmmm...3x!(sambil ketuk pintu rumah berkali2)
en suami : (br bgn tido sambil jawab salam. aku lak dah lari naik atas sebab pakai seluar pendek, so malas nak tukar seluar dan layan penjual ,lari je naik atas :P )

*encik suami bukak pintu*


penjual: em..tuan rumah ada?
encik suami: (dlm keadaan mamai, tanya balik penjual tu..) Tuan Rumah? saya lah tuan rumah.

penjual: owh. mak ayah ada tak adik ??
encik suami: (tengah blur lagi,tanya balik penjual tu,...) Mak ayah?



*encik suami tersedar dari blur*


encik suami: owh, mak ayah takda. saya suami isteri tinggal kat sini.
penjual : owh. saya nak jual penapis air swiss pro.bla bla bla..
encik suami: saya tak berminat.
penjual: owh.takpe lah encik.


*encik suami terus tutup pintu*

 lepas tu cam biasa lah encik suami akan cerita kat aku dan perasan dia masih awet muda , muda remaja, muda belia. uhuk uhuk:P  haha..








3 comments:

Madi @ Aed said...

wah..behnye awet mude..haha

amal said...

hahahha... kalo dah tanya macam tu memang muda la. ala ain pon sama. kalo ain yg bukak pintu mesti dia tanya soalan sama ehhe

storm rider said...

madi: haha.ko pon awet muda;)

amal:huhu. encik suami memang tak dinafikan ramai cakap die nampak cam budak2. ish3