iklan

Wednesday, December 7, 2011

wordless wednesday #6 : kad pertama dari encik suami semasa zaman berkawan:D

ayat yang dihighlight guna pensel tu tulis : when i think of sumone thoughtful, sumone warm and helpful too. sumone who means a lot to me...my thoughts all turn to you..

hee:D tiba-tiba nak mengimbau zaman silam masa mula-mula berkawan ngan encik suami. ni kad pertama dia bagi kat aku lepas berkawan rapat ngan aku masa kat matrik:P motif die bagi kad ni aku tanya die balik malam tadi adalah sebagai lambang persahabatan :P tapi sangat kreatif kan encik suami. simple D.I.Y je kad die. siap die kata gunting gambar kat reader's digest kawan die kat matrix n kawan die pon tak tau die gunting majalah tu:P (praktikum kitorg masa tu digalakkan langgan reader's digest tp encik suami tak langgan. aku langgan. aku student yg baik:P) gambar yang digunting tu adalah bentuk burung yang ada kat gambar kedua tu:P pastu yang lawak tu die siap tampal keratan akhbar 'how to prevent date rape' :P dan ada keratan beg plastik Thank You :P hehe. so funny n so sweet :P



 eh, ni wordless wednesday ke wordy wednesday ni?:P haha. bai!:D



p/s: weekend ni anniversary kami yang kedua :)

p/s lagi: ampun encik suamiku sayang :P

3 comments:

syafieyka_ff92 said...

terbaekkk... sweet lahh ncik suami tu... hahaha

NURUL AIN said...

hehe, thanks syafieyka~:)

NURUL AIN said...

hehe, thanks syafieyka~:)