Thursday, February 23, 2012

hilang

Ok.pelik bin ajaib. baju2 yang aku basuh dalam mesin basuh dah hilang. pagi tadi suami aku nak amik baju dlm mesin basuh untuk dijemur tapi die kata takde baju kat dalam. aku ingat die buat lawak. die cek 3-4 kali,takde gak dgn buat muka serius ,baru aku percaya. heh! mesin basuh aku memang letak kat bahagian luar rumah. bahagian belakang. mesti ada mat-mat indon yang keje kat kawasann tu yg curi. sebab sebelum ni , sandal husband aku yang ala-ala croc pon hilang letak kat belakang rumah. padahal dah mangga dah pagar belakang. uwa.....abis la baju2 kitorang:( tak boleh jadik ni, memang nak kena pasang gak tembok belakang umah. tapi..........ka ching- kaching.!!duit kena kumpul lagi ye.oh baju2 ku, semoga kau selamat di sana. jangan jumpe baju aku kat kedai bundle depan rumah sudah.

2 comments:

IbuDhira said...

bunyi nyer mcm menakutkan jekk..huhuhu..abesla..

storm rider said...

tau takpe...kena pasang cctv la cmni..