Friday, December 21, 2012

it's her first time to the beach!:)

weekend lepas, aku saja ajak encik suami jalan-jalan gi pantai. saja. dah lama ngidam nak pergi pantai. dah sarat baru dapat pergi. kesian tak?:P sampai ada sorang makcik tu tegur aku," baik - baik dik...jangan terberanak kat sini dah". haha. 
first time pegang pasir...setelah umur 2 tahun baru dapat gi pantai..sian anak ibu.



ok,kunun nak jalan-jalan di tepian pantai anak beranak...tapi..........sampai je kat pantai tanjung balau tu...(btw,we prefer tanjung balau than desaru coz  pantai desaru  curam, xberapa cantik gak)...zaheen terus berlari2 bile nampak air. haha. dah la memang takde bawak baju berenang ke ape ke. dah la pakai baju baru -_-. terus die duduk atas air laut tu. terus main pasir,nak guling2 la. dan terus basah lah kan. haha. die memang excited gile. lagi-lagi bile ade ombak. oh my...ibu die yang risau okehh.





encik suami berjaya tangkap die lari dari pegangan kitorang sbb nak main air laut



bawak anak buah sekali..najla,baru darjah 3 tapi dah sama tinggi ngan aku-_-

tgk encik suami kejar zaheen.haha





muka penat asik kena kejar zaheen:P haha

last2...bagi je die maen air.bukakkan pempes,terus die mandi manda dengan NONOKnya(bak kata zaheen, seronok=nonok).



sampai terlondeh baju. saje ibu die beli baju besar sket.boleh pakai lama:P

lencun sudahh





anak happy, ibu abah pon happy:) nanti kite pergi lagi ye zaheen sayang, tunggu ibu abis pantang:P hehe.


No comments: