Monday, January 7, 2013

AJL 27

sebenarnya, aku tak tengok sangat punnn AJL 27 tadi. sempat tengok lagu YUNA: terukir di bintang yg dinyanyikan oleh Aizat je. tak sangka pulak lagu YUNA jadi juara malam ni. entah lahh, sejak dah DEWASA ni(wekk.nak muntah kan:P haha)..atau sejak dah berumahtangga,dah berkeluarga..aku macam dah tak berapa nak layan sangat Anugerah Juara Lagu ke...Anugerah Skrin ke...Anugerah BIntang popular berita harian ke...semua2 yang berkaitan anugerah artis lah:P tapi gossip artis still layannnn:P haha. aku tengok gitu-gitu je kalau terlalu depan Tv , tu pun kena berebut tengok tv ngan suami sebab die nak tengok BOLA kan..haha.lagipon, semuanya boleh digoogle saja kalau tak dapat tengok. tengok keputusan dan gambar2 je pon ok kannn:P haha.


so, untuk yg tak tengok AJL 2013 atau AJL 27 macam aku ni..ni keputusan penuh die...

1. Juara – Terukir Di Bintang (Yunalis Zarai)
2. Naib Juara – Idola (Azlan & The TypeWriter, ciptaan Audi Mok)
3. Tempat Ketiga – Ku Akui (ciptaan Ajai, nyanyian Hafiz)
4. Vokal Terbaik – Ku Akui (Hafiz)
5. Persembahan Terbaik – Teman Pengganti (Black & RJ)

credits:beautifulnara


tahniah lah kat semua pemenang:P yang tak menang, jangan putus asa,cuba lagi di lain tahun.(ayat cliche:P)
ok,dah 12.15 malam.nak tidur.bai,assalamualaikum:P

p/s: doakan aku cepat beranak :P

2 comments:

wak ron said...

tahniah yuna dan kepada semua finalis, aizat dah macam org dulu²...

Download AJL 27

Wan Afzan said...

Agak2 yuna nyesal x nyayi lagu die.. Hee