Tuesday, June 3, 2014

set kulit cantik shaklee

assalamualaikum..
bulan JUN ni promosi shaklee adalah VITAMIN E.
buy 6 free 1 ok :)
 harga pasaran rm149.
ada 120 biji.
satu hari makan sebiji je.
so cuba korang kira satu botol boleh tahan berapa lama?
u do the math!
sangat menjimatkan, bukan?
Aku memang consume vitamin E shaklee untuk kulit cantik dan sihat dari dalam:)
alhamdulillah...dengan kombinasi Vitamin E dan Vitamin C Shaklee..kulitku bertambah sihat,cerah dan bersih berbanding dahulu :) Oh ya, vitamin E ni bukan sahaja untuk kulit ok..untuk kesuburan pon ye jugak...;) 2 in 1, sangat sangat menjimatkan! encik suami pon makan sama vitamin E ni :)


so jom tengok skit kelebihan vitamin E Shaklee..


 ni pulak antara gambar testimoni vitamin E shaklee:



ni pulak gambar latest ku hasil pengambilan produk shaklee selama hampir dua tahun..

bersama encik suami. abaikan orang kat tengah yg tgh buat 'peace' tu:P


dengan Nurul Zaheen,anak sulungku :)

dengan sepupu

selfie ngan adik...tapi tengok muka zaheen dan ziyad..xhappy betul bila suruh selfie:P huhu


yup...diam tak diam dah hampir 2 tahun aku mengamalkan produk shaklee..
dan aku berpuas hati dengan hasilnya:)

antara hasilnya...

badan cergas bertenaga, 
tak mudah penat dan tak lesu or malas,
kulit beransur sihat dan bersih,
susu badan masih banyak..alhamdulillah..
cepat kurus selepas bersalin..
dan banyak lagi;)
nak cerita semua..malu la:P hehe


kalau yg berminat...
 
set kulit cantik shaklee adalah:

vitamin E dan Vitamin C. 
dan tambah ESP untuk kesan yang lebih BOOM!~



Berminat nak beli? Hubungi :

Nurul Ain | ID 890731
SMS / Whatsapp : 013-7812223
Email : mrsnawuza@gmail.com

No comments: