Thursday, June 26, 2014

resepi homemade twisties! mudah dan sedap !






assalamualaikum,..
 
 
dah lama nak try buat homemade twisties ni
 
dok save resepi dah lama
 
tapi baru sempat nak try buat 2 minggu lepas.
 
apepon...memang berbaloi cuba:)
 
 
resepi nya:
 
2 sudu besar rempah kari daging
5 sudu besar serbuk cheese
1 kiub ayam
8 sudu besar nestum
sedikit garam dan lada sulah
 
 
blender bahan2 ini.
 
cara2:
 
goreng laksa kering dgn minyak panas. tunggu suam2 ..kemudian letakkan dlm bekas yang telah dituang bahan kisar tadi.tutup bekas dan goncang goncang goncang sampai sebati.
siap dimakan. sesuai utk snek semasa tgk tv,main game,sambil drive,sambil buat keje sekolah:P hehe
snek ni lebih sihat sikit lah dr twisties sebenar sebab kita buat sendiri kan..nak lagi sihat...goring guna minyak sayuran..pastu toskan betul2 guna kitchen tissue..supaya xberminyak sangat. hehe.
 
ok tu je utk malam ni.okbai!~


p/s: resepi ni utk 1peket laksa kering...


Tuesday, June 3, 2014

set kulit cantik shaklee

assalamualaikum..
bulan JUN ni promosi shaklee adalah VITAMIN E.
buy 6 free 1 ok :)
 harga pasaran rm149.
ada 120 biji.
satu hari makan sebiji je.
so cuba korang kira satu botol boleh tahan berapa lama?
u do the math!
sangat menjimatkan, bukan?
Aku memang consume vitamin E shaklee untuk kulit cantik dan sihat dari dalam:)
alhamdulillah...dengan kombinasi Vitamin E dan Vitamin C Shaklee..kulitku bertambah sihat,cerah dan bersih berbanding dahulu :) Oh ya, vitamin E ni bukan sahaja untuk kulit ok..untuk kesuburan pon ye jugak...;) 2 in 1, sangat sangat menjimatkan! encik suami pon makan sama vitamin E ni :)


so jom tengok skit kelebihan vitamin E Shaklee..


 ni pulak antara gambar testimoni vitamin E shaklee:



ni pulak gambar latest ku hasil pengambilan produk shaklee selama hampir dua tahun..

bersama encik suami. abaikan orang kat tengah yg tgh buat 'peace' tu:P


dengan Nurul Zaheen,anak sulungku :)

dengan sepupu

selfie ngan adik...tapi tengok muka zaheen dan ziyad..xhappy betul bila suruh selfie:P huhu


yup...diam tak diam dah hampir 2 tahun aku mengamalkan produk shaklee..
dan aku berpuas hati dengan hasilnya:)

antara hasilnya...

badan cergas bertenaga, 
tak mudah penat dan tak lesu or malas,
kulit beransur sihat dan bersih,
susu badan masih banyak..alhamdulillah..
cepat kurus selepas bersalin..
dan banyak lagi;)
nak cerita semua..malu la:P hehe


kalau yg berminat...
 
set kulit cantik shaklee adalah:

vitamin E dan Vitamin C. 
dan tambah ESP untuk kesan yang lebih BOOM!~



Berminat nak beli? Hubungi :

Nurul Ain | ID 890731
SMS / Whatsapp : 013-7812223
Email : mrsnawuza@gmail.com