iklan

Thursday, June 1, 2017

saya adalah MARY KAY BEAUTY CONSULTANT :)

bismillahirrahmaanirrahim...

assalamualaikum semua.. dah lama rasanya tak menaip untuk blog tercinta..
ade yg rindu ke??hehe


malam ni baru berkesempatan nak update blog yg dah bersawang ni.. 
meh hakak nak bagitau..
saya  adalah INDEPENDENT BEAUTY CONSULTANT MARY KAY :)
BOLEH WHATSAPP SAYA 0137812223 BERKENAAN KECANTIKAN ATAU MENJANA PENDAPATAN :)
.
.
.
alhamdulillah...dah setahun lebih saya guna produk mary kay. tak pernah saya SETIA dengan sesuatu produk sebelum ni tau. sebelum ni memang asyik bertukar2 produk. tak pernah jumpa yang sesuai. sebelum ni memang selalu keluar masuk WATSON or GUARDIAN untuk  beli skincare atau barang makeup yang sesuai untuk kulitku ini.huhu. Dan biasanya apa yg aku beli tu mesti tak habis dan buang je dlm tong smpah. membazir sungguh :( dah la selalunya memang lama belek2 produk make up n skincare kat watson n guardian tu..sampai encik suami pon dah paham. sekali pergi tak berhabis rm100++ tak sah. yelar, bukannya murah kan. lepas tu selang sebulan 2 bulan lepas tu pergi lagi..sebab tak sesuai ngn kulit la ,kulit lebih berminyak la apa la dan sebagainya. sebab kita main beli je belek2 sendiri kan..mana ada BEAUTY CONSULTANT untuk kita refer. Dah lama aku macam tu...kulit aku camtu jugak...KUSAM. WARNA KULIT TAK SEKATA, jerawat mudah naik terutama area T-zone dan dagu.  mencikkk sangat.huhu.

yup,  everything starts with a dream..
sulu sy berimpian sangat nak dptkan kulit yang sihat. alhamdulillah kulit lebih sihat dan cantik dengan MARY KAY :)
.
.

perkara ni berlarutan sehinggalah tahun lepas,,masa aku pregnant anak ke 3 ,,terasa macam nak pakai skincare yg berasaskan bahan2 semulajadi dan BOTANI..yang selamat untuk kulit. google punya google..dan belek2 kat instagram.. maka saya jatuh cinta sangat dengan MARY KAY. 
BERMULALAH EPISOD SAYA DENGAN MARY KAY.. 
masa tu belum jadi ahli lagi..
beli sikit sikit..
antara yg mula2 beli set timewise (pencuci, softner dan pelembab)..
then beli pencuci muka skinvigorate (serius best weh skinvigorate ni.memang berbaloi2 sangat beli)..
then beli brg make up pulak..bedak,lipstic, cc cream..
lama2 akhirnya awal tahun ni terbuka hati nak jadi BC MARY KAY :)
.
.

kenapa MARY KAY?
1. sy percaya mary sebab produk mary kay adalah antara TOP 5 SKINCARE IN THE WORLD okay.
dah 54 tahun bertapak di dunia..dah well known dan well establish..jadi kenapa ragu2? pilih yang terbaik untuk kulit anda!
2. sebab mary kay dah bantu kulit saya jadi sihat dan cantik berbanding dulu.
kalau sebelum ni kulit saya kusam tak bermaya..sekarang tidak lagi.. 
ada lagi..
bila kulit dan sihat dan cantik,,kita automatik lebih YAKIN DIRI :) betul ni. saya dulu macam tak 
konfiden je bila orang cakap berdepan ngn kita, cam segan dgn kulit sendiri yang tak berapa nak cantik ni. sekarang tidak lagi. nak selpi pon lebih yakin tau. NO FILTER2. NO EDIT :)
TQ MARY KAY :)


.
.
gambar hari guru tahun 2016 vs 2017.
bukan nak beza saiz badan dari beso ke kecik ye,haha.
nak bandingkan keadaan kulit tahun 2016 vs 2017,huhu.
anda nilaikan sendiri :)

~Nampak beza sangat kulit saya kan????
Sebelum ni kulit kusam, tak bermaya dan uneven skin tone.
Sekarang..kulit makin sihat , bersih ,cantik dan berseri❤~.
.
.
4. selain itu, dengan mary kay juga saya dapat menjana pendapatan.
zaman sekarang memang perlu pendapatan sampingan. setuju tak?
kalau buat betul2 mary kay ni insyaallah boleh dapat GAJI LIMA ANGKA tau.
siapa nak? boleh la whatsapp saya 0137812223  bagaimana caranya :)
.
.
akhir kata,
jika ada sebarang pertanyaan berkaitan masalah kulit , kecantikan atau ingin menambah pendapatan..boleh la whatsapp saya 0137812223 :)




jangan lupa LIKE FB PAGE  MK By Nurul Ain
dan follow instagram IBCMKbyNurulAin



TQVM :)

No comments: