Thursday, September 2, 2010

puasa+panas=air sedap sedap dan sejuk!!!!

kebelakangan ni....cuaca sangat la panas:( dah la puasa...panas...preggy lagi...i need nothing but water plz!!!!yang sejuk2 ok walaupon i ada asthma:P


kat dalam kepala otak ni dah terpikir je nak minum air choc coolblog tambah pearl..nyam3...I loikee~~ malam ni encik suami dah janji nak belikan air coolblog lagi sekali:P hari tu baru je beli ok:P



pastu macam2 jenis air dalam kepala otak aku ni...antaranya ialah cendol kacang segamat kat kedai mamak tepi jalan sekolah!!!mamak buat cendol gak yang sedap ek?:P huhu





next is...Lai Chi Kang . nyam nyam nyam!!!~




pastu...nak sirap bandung kaw kaw punya~





pastu ...terliur lak member cakap air laici susu bersoda yang die buat sedap..senang je nak buat.laici 1 tin,susu cair 1 tin n aiskrim soda..nanti nak try buat sendiri la:))


lastly...soya cincau pon sedap gak!




oh...sangat terliur tengok air yang sedap sedap ni..ada lagi air sedap2 idaman aku sebenarnya...tapi...aku sudah terliur sangat ni..makruh lak tengok makanan sedap2 sampai terliur bulan2 puasa ni:P bila la nak berbuka puasa ni??oh,lagi 3 jam lebih je lagi ye..sabar2:P huhu~

ok la...gotta go:)))




No comments: