Thursday, September 8, 2011

cincin tunang

cincin tunang aku hilang :(
yup,baru perasan semalam.
aku memang dah lama tak pakai cincin tu
n letak je dlm jewelry box aku kat bilik,
tapi semalam tibe2 aku teringat cincin tu, aku bukak box tu..takde!!!:(
uwa...dimanakah ia???:( 
terus aku tak keruan cari kat tempat lain pulak.
tapi tak jumpe gak:( 
sampai penin2 n takde mood semalam sebab tak jumpa cincin tu. frust.
kena curi ke? ntah la risau lak aku.
lagi2 pas dapat tau umah kawan satu sekolah ngan aku kena masuk pencuri masa cuti raya hari tu.
barang kemas, duit tabung anak die duit raya,  sume lesap. TV lcd 42 inci pon lesap gak!
pastu makanan dalam peti sejuk pon lesap n kena makan.
siap sampah makanan tu dibuang merata rata dlm umah. takut je dengar.
hm...tolong lah jumpa. hati tak tenang selagi tak jumpa:(

1 comment:

Amni said...

semalam saya mimpi cincin tunang hilang.. huhu.. lepas subuh.. bangun jer, terus cari.. sekali jumpa.. fuhh.. memang rasa cam nak nangis dah.. aiyo..