iklan

Tuesday, September 18, 2012

baju kahwin , tunang dan nikah MURAH untuk disewa !

assalamualaikum..:)

aku berhasrat nak sewa kan baju tunang dan nikah aku kepada readers yang duduk area pasir gudang dan JB.
baju ni boleh pakai untuk majlis merisik/tunang/nikah/kahwin:)



utk baju nikah aku pakai sekali je..masa hari nikah.
baju tunang lak,pakai 2 kali..masa tunang dan majlis khatam quran pada hari persandinganku.
masih baru,of course.



hari nikah kami..sweet memory



kenapa korang patut sewa je  baju tunang/nikah/kahwin?
ni pendapat peribadi aku la..
sangat jimat berbanding korang tempah sendiri. sebab harga kain je dah mahal. upah jahit lagi. pakai sekali je. baik sewa je. jimat dan tidak membazir. macam aku ni...beli kain mahal-mahal (almost rm800 utk 4 meter++,beli di jakel) ,tempah jahit pun mahal(mahal sebab susah nak jahit,banyak beading dan kain lembut ..material kain:chiffon silk+beads.pastu kalau design pelik2 lagi tailor charge mahal.isk isk isk.)..and then, pakai sekali je..pastu tak pakai lagi dah:P huhu..dan lagi satu...saiz badan korang lepas kawin surely akan mengembang sikit. so..ada potensi baju kahwin tak muat dah walaupun baru sebulan dua kawen. so..baik sewa je. (nyesal aku tak sewa je dulu:P duit tu boleh guna untuk lepas kawen lagi bagus) isk isk isk. nafsu oh nafsu:P haha.



 ok ,back to bussiness...ye,saya siyes ni nak sewakan baju nikah dan tunang saya.
siap dengan baju untuk lelaki sekali tau!:)
so...double jimat:)






warna: peach
material: chiffon silk with beadings
saiz: can fit XS to M 
sewa sekali dengan selendang warna peach dan baju lelaki
tak termasuk heels. sebab heels nikah aku dah selamat dijual di Mudah.my: P haha

.
.
.


close up.
harga sewa? PM me.
whatsapp 0137812223
mrsnawuza@gmail.com
sangat murah. 
sangat menjimatkan.
serius ni.



.
..
ok,baju tunang lak.
material: kain lace(soft lace ok,bukan yang keras2 tu)+full lining..(beli kain kat jakel juga)
warna: krim
design baju: kebaya moden
sewa sekali ngan baju lelaki.
tapi tak termasuk selendang dan kasut ye.



ni pulak guna masa khatam quran masa hari sanding
.


.






berminat nak sewa?
PM me mrsnawuza@gmail.com
or 
sms/whatsapp 0137812223 for fast response :)))
harga sangat murah ok.
yang penting kena pulangkan baju tu balik dalam keadaan yang asal dan tak rosak.:)



btw,jahitan kedua-dua baju sangat kemas sebab aku tempah ngan tailor cina. 
oklah,itu sahaja.sebarang pertanyaan dan bagi yang berminat, anda boleh lah emel saya di:-
mrsnawuza@gmail.com
sms/whatsapp 0137812223

bagi bride to be..semoga urusan tunang/nikah/kahwin anda berjalan lancar dan dipermudahkan, insyaallah:)


p/s: first come,first serve:)


UPDATE 19/12/2012: TARIKH 15/12/2012-25/12/2012 FULL BOOKED UNTUK BAJU NIKAH/TUNANG WARNA KRIM. WARNA PEACH AVAILABLE.TQ

6 comments:

abcdef said...

sewa kt anis ja la.

Unknown said...

blog sy juge perihal pertunangan dan perkahwinan.. jemput singgah ya.. :)

Unknown said...

Kak, how much?

Unknown said...

Kak, how much?

NURUL AIN said...

Whatsapp saya 0137812223.. tq

NURUL AIN said...

Whatsapp saya 0137812223.. tq