iklan

Tuesday, January 26, 2010

Yeah...Gambar Kahwinku sudah hampir mau siap:)

Yeah!:)
siap ujung minggu ni...tapi cuti raya cina baru dapat amek coz tak sempat balik segamat minggu ni.cant wait:)

Oh ya..aku amek Pakej gambo RM 1350...
ade ape kat pakej rm1350 tu?
1. story album size sederhana besar
2. 40 pcs gambo + others pic in Cd + Album Kawen
3. pic 16R + frame
4. pic 11R x2

-pakej ni mase kat belah perempuan je.belah lelaki,encek suami tempah kat member die je,NAI.

nasihat aku: make sure amek photographer yg berpengalaman mase hari bahagia kita...supaya tak menyesal di kemudian hari:) mahal sket pon takpe janji berbaloi:) tp make sure masih dlm budget kite la...and one more thing, survey awal2 cari photographer...bukan last minit.sebab biasenye...kalo kite tempah lewat,org laen dah cop photographer pilihan kita tu.nnt nyesal lak.

Oh ye...skang ni dah ramai orang gune storyboard..utk gambo kawen.dengan alasan=gambo biase nanti lame2 jadi kuning.--->>ni photographer tu yg cakap kat aku.
tapi kan...mase ari kawen aku...aku xpuas ati coz...aku tempah photographer laen...tp yg dptnye photographer lain coz akak yg aku tempah tu bunting pelamin...tak larat nak wat ape2,muntah2 n demam2...so terpakse la die gantikan dgn pekerja die je utk amek gambo aku mase aku kawen aritu.hope gambo yg budak2 tu amek secantik cam akak tu amek.kalo tak.....memang aku taknak bayo sume.huhu..

p/s: mau pengsan dengo cite wawa.

2 comments:

Anonymous said...

salam...sy ni one of ur silent readers. slalu gak bace ur blog...
hurmmm...nk tanye, mase kawen arituh, u gne photographer pompuan ke? kalo ye, bley x nk contact no. dia? i;m getting married end of this year tp my tunang xmo photographer laki..

NURUL AIN said...

hye nunudZ R. :)
thanks 4 reading my blog:)
yup,i gune photographer perempuan..
ni no hp die..

linda:0122544503
emi: 0197724460

btw..taniah ye dah nak kawen:)