Tuesday, October 11, 2011

PUTEH....aku redha kau pergi...



mlm tadi aku dpt berita yang mengejutkan dari adik aku,aten...
ayat die "Kak In, Puteh dah mati" masih terngiang-ngiang sampai sekarang...
sungguh!aku tak percaya.tak dapat terima hakikat yang kucing kesayangan aku dah takda...aku tau die sakit dah dalam 2 minggu die sakit.tapi aku tak berkesempatan balik segamat untuk tengok die. :(
malam tadi.,aku meraung. aku rindu kan puteh:( aku sayangkan puteh:( kenapa puteh pergi dulu?:( kenapa aku tak sempat jumpa die?:'(



itu semua kuasa dan takdir Tuhan AIN. setiap yang hidup..pasti akan mati. biarlah dia pergi daripada die derita menanggung sakit yang kita pun tak tahu sakitnya macam mana sebab die tak boleh nak bgtau sakit die macam mana. tapi..air mukanya.. menunjukkan kesakitan itu.


rest in peace Puteh....2004-2011..


Pergi lah dengan tenang sayang ku Puteh.. aku redha kau pergi. itu ayat aku malam tadi sebelum tido selepas aku sudah penat menangis.

1 comment:

farah fadhil said...

aku fahammm perasaan kau :(