Saturday, August 25, 2012

Raya 2012

Eh eh..kejap je dah raya ke 7 kan hari ni?? kejap je dah nak ahad.isnin dah sekolah. kejapp je kan?
rasa cam tak puas cuti raya.hehe.. oh ye, selamat hari raya semua :) minta maaf zahir dan batin kalau ada salah dan silap ye:) ni antara pic raya kami ...

zaheen yang meragam masa pagi raya sebab kena paksa bangun awal:P sebab malam tu die tidur lambat...ni je pic kami bertiga yang ok setakat ni. yang lain tak  berapa nak jadi. sebab ada budak meragam :P

family pic..yang dalam laptop tu Amir, beraya di perantauan tahun ni :P



with my mom :) time ni baru lepas salam2 mintak maaf:P

senyuman mahal zaheen:P time ni die tengah yak ok. sempat lagi senyum camtu :P
masih lagi terkial2 guna s3 :P

air mata zaheen pagi syawal 2012 :P
 oklah..itu sahaja untuk hari ni. tak larat nak taip banyak2. oh ye, btw berat badan aku naik 2kg pada hari kedua syawal. NICE!

2 comments:

Yanie Kader said...

gambar family tuh x tahan ooo..... siap letak lappy ag.... nk gtaw 1 family punyer gmbr... btw, sweet sgt!!!!

storm rider said...

tqq:) idea adek i amik gambar famili camtu. spontan idea:) kebetulan ms tu tgh skype dgn si amir tu.hehe