iklan

Friday, May 14, 2010

not in the mood

not in the mood today...
dah 3 malam berturut-turut tak boleh tidur malam dengan lena:(
maybe sebab baby makin membesar..perut pon makin membesar...tadi balik je sekolah terus tido...sedar2 je dah pukul 4.30 ptg.biase la....pastu bangun2 terus rase moody je...

penat la sejak kebelakangan ni.i need a vacation plz.nak bercuti kat pulau or pantai yang cantik2.penat la dengan sekolah,keje2 yang melambak-tak pernah nak habis-keje2 yang ntah ape2 kat sekolah.rase macam takde life dah.huhu.esok pon kena pergi sekolah gak.ade gotong royong perdana sempena Hari Guru.hmm..minggu lepas pon pergi sekolah gak hari sabtu.ader kursus guru-guru baru.and minggu depan pon kena pergi sekolah hari sabtu sebab ade LDP.heh??penat hokeh???nak balik kampung pon tak sempat.aritu balik segamat macam tak puas je.oh puteh,sangat rindu kepada kamu ok!bile nak bela kucing kat umah sendiri ni?at least,kucing boleh jadi penghibur hati n dapat releasekan tension kalau layan kucing.aku taknak bawak putih ke umah aku kat pasir gudang ni sebab takut die hilang.so puteh dok kat segamat je.tapi aku nak bawak anak-anak suri ke pasir gudang.nak bela diorang lepas dah bersalin kot..


ni salah seekor daripada anak Suri.
warna kelabu.Cute!
belum bagi name lagi.
any ideas??hehe



em...sekarang ni aku ngah sorang2 kat rumah.encek suami keluar ngan member2 die..aku malas nak ikut...nak buat minit mesyuarat.esok nak kena hantar.al maklum la...aku setiausaha panitia FIZIK,PJK,Sejarah n Lembaga Disiplin kat sekolah.so kena la buat minit mesyuarat bla bla bla..haha.tapi sebelum buat keje mesti la facebooking+blogging dulu.haha.




p/s:kesian lak tengok muka Dato' Lee Chong Wei tadi...mesti die tension kan..tapi cara Lin Dan main tadi memang penuh strategi sampai buat dato' Lee Chong Wei kepenatan mengejar bola badminton.Apepon...Good Luck Malaysia!!

No comments: