iklan

Monday, March 26, 2012

penangan desperate housewife season 8. season finale. finally!!:p

akhirnya, desperate housewife akhirnya dah finale season.phew. takdela aku asyik nak tengok je cerita ni:P


hujung minggu aku baru2 ni diisi dengan kegiatan marathon drama desperate housewife season 8 dari episod 1- 18. ada lagi 5 episod belum tgk. sebab masih belum ditayangkan kat U.S:P thanks encik suami sebab tolong downloadkan drama bersiri ini untuk saya:P kalau nak tgk kat 8tv pon ada. setiap selasa, 10.30 malam. tapi baru episode 1 minggu lepas:P lambat.so better download je;)


paling aku suka watak gaby:P pastu aku suka la tengok hiasan dalaman rumah diorang terutama bahagian dapur. cantekk je. boleh buat rujukan ni:P hehe.pastu, aku mybe terlalu menghayati cerita ni, sampai terbawak2 dalam mimpi.pastu tak boleh tidur:P haha. btw, bnyak je moral of the story dari cerita ni. jgn amik moral yng buruk pulak. jalan cerita pon best dan mudah difahami.pandai director die buat cerita.kreatif kot. byk plot2 yang berbeza, tak cliche. tapi cerita ni macam tak sesuai untuk org belum berkahwin kot:P hhaha


oklah, tu je:) bai!!

p/s: takziah dan alfatihah kepada jiranku yang telah meninggal dunia semalam kerana cancer...

No comments: