iklan

Wednesday, June 1, 2016

37 weeks pregnant :)

assalamualaikum!


dah lama xupdate blog tetibe dah 37 weeks pregnant kan?heee
actually hari ni lebih tepat 37 minggu 7 hari. esok dah officially 38 weeks. yay!
erm..it's a BOY insyaallah :)
due pertengahan JUN ini..
tapi hopefully baby x overdue macam kakak Zaheen n Abg Ziyad.hehe
so i is gigih la berjalan2 ,naik turun tangga,kadang-kadang kalau rajin ketuk ketampi n jalan itik sebab nak cepat kan bukaan dan nak cepat beranak.:P tak sabar dah rasanya.huhu. 
berat pon dah naik mencanak-canak ni. sape tak risau?
lagi2 jika suami anda adalah kurus dan selimmm seperti suami ku.huhu
siap ade yg cakap aku tak muat kot bengkung saiz S sebab nampak aku gempal  T__T
takpe2...aku akan sahut cabaran kamu kamu ituuuwww...
aku akan kembali semula ke saiz S aku lepas bersalin.hohoho


ok, erm,,nak cerita apa ni?
tetiba cam takde idea lak.huhu
erm..
doakan aku dipermudahkan urusan bersalin ya kawan-kawan..
doakan aku n baby sihat..insyaallah ..amin..
walaupun masuk anak ke3..tetap rasa takut dan seriau bila pikir pasal beranak .
ni dah nak due ni..lagi lah aku asik google pengalaman bersalin n etc..
mudah-mudahan yang kali ke 3 ni lebih mudah...aminnnn:)


ok lah, itu saje untuk malam yg indah ini.
taknak letak gambar sebab dah macam dugong dah ni.
hahahahhahaa
Kbai.
assalamualaikum:)

No comments: