Friday, July 2, 2010

minum MILO anda jadi sihat dan kuat!kini...MILO DENGAN PROTOMALT !!!

This is 48hours sticky post..sila scroll ke bawah untuk baca entry baru:) terima kasih;)



 minum MILO anda jadi sihat dan kuat!

kami membesar dengan MILO:)
pagi2 mesti mau air MILO.
dulu waktu sekolah,mak buat sarapan mesti buat air MILO.sampai la sekarang.MILO menjadi menu utama ketika sarapan.
kenapa?sebab pada aku, air MILO sedap!:P hehe.makan MILO pon sedap:P mase kecik dulu aku suke ratah MILO camtu je, tu MILO umah aku cepat habis stok:P haha
sekarang ni dah kawen, kalau sarapan pagi,memang aku sediakan air MILO + oat untuk encik suami. kadang- kadang waktu malam pon die merengek mintak MILO + oat peberet die:P hehe

MILO memang berkhasiat dari dulu hingga kini.Terkini, MILO dengan PROTOMALT yang diperkayakan dengan malt barli. 

"PROTOMALT yang diperbuat daripada Malt Barli banyak mengandungi nutrisi yg penting untuk tubuh badan. PROTOMALT mengandungi karbohidrat kompleks yang merupakan sumber tenaga yang baik. Campuran karbohidrat kompleks yang seimbang dan mudah dicerna, kemudiannya akan di tukar oleh tubuh badan supaya menjadi tenaga yang diperlukan untuk sesetengah fungsi tubuh kita. sebab tu la kalau kita minum milo dengan protomalt ni, kita akan rasa lebih aktif dan bertenaga."

Jadi, mula kan hari anda dengan segelas MILO dengan PROTOMALT sekarang ! :)



7 comments:

eflizaa said...

same same..=)
aku ske ratah milo gak..
siap campur ngan susu...
giler manis xhengat...huhu

aanz said...

hohohooo..
same lah kita disini eykk
suka makan milo mcmtu jek..
sdap kan

NuRuL AiN said...

best kan?:P
hehe.tapi tu dolu2.sekarang ni dah tak macam tu:P lagipon milo makin mahal sekarang:P kena jimat milo sket.huhu

cik panadol said...

selalu makan milo ngan roti gardenia...milo dari dulu sampai sekarang takde yg boleh challenge!

kenwooi said...

milo is delicious =)

ainazliena said...

x stok milo kt uma..
suker nescafe..

p/s :mlompat dr blog azuwan..

NuRuL AiN said...

cik panadol: makan milo ngn gardenia pon best gak:) penah try gak mase kecik2 dulu;)

kenwooi: yup:) kat kedai pon order milo:) hehe

ainaazliena: i lak tak suke nescafe:P hehe