iklan

Sunday, July 4, 2010

Happy Family ;)


klik gambar di atas utk tumbesaran

haha..
comels kan?
pic ni adek aku yang buat...aku pon tak sure yang mane satu:P
tengok2 je pc dah ade:P



btw,ketinggian diatas adalah mengikut ketinggian sebenar:P
dan aku adalah yg paling rendah dalam family walaupon status aku anak sulung:P
haha



btw, im still at segamat
balik utk tengok ayah aku yang tak sehat
actualy...die sakit dari hari sabtu lepas
muntah2,sakit perut,pedih ulu hati,sakit dada,pening2
bile check ke klinik biasa...doc ckp gastrik.
2 3 kali g klinik pon doc ckp camtu tp tak baik2 pon lagi..
then mak ayah decide g pakar hari selasa...
kena tahan wad sampai jumaat
doc sahkan sakit Mild heart attack!
of course la aku dpt tau sgt terkejut
sampai kena tahan wad.sgt merisaukan.
ni dah keluar wad..tapi next week kena g balik utk next treatment
doakan kesihatan ayah saya ok?:)



p/s: I LOVE MY BIG FAMILY:)



2 comments:

D' said...

semoga ayh u cepat sembuh..aminn..

sarah shafie said...

pregnant tu awk ek??hehe..comel..