iklan

Tuesday, July 27, 2010

tehcik and CT in the house




ni gambar tehcik dan CT masa die first day kat umah kami kat pasir gudang:)
macam mabuk n penin naik kete diorg ni.
sampai2 umah terus yak kat litterbox die pastu cm terhuyung hayang penin mabuk kete.terbaring kepenatan+kepeningan.
dah la dlm kete asyik mengiau sepanjang perjalanan
cian n sedih aku rase.tapi nak buat camne
diorang cam homesick,takut n sedih masa first day
macam cari mak die n adek2 die
mengiau sane sini
cian lak aku tengok
tapi ni dah 3rd day diorg bermastautin kat pasir gudang,diorang dah ok:)
makin aktif,manja n nakal:)

ok.itu aje update kucing aku  kali ni:)
next time aku update lagi ok?:)


p/s: btw,tehcik dah pandai nak mengawan!padahal baru nak masuk 5 bulan die ni.ish3...
n thanks to my bro,muhammad adib yg br blk study kat Bristol,UK for the 'gift' yang sebelum ni die bg mase 1st time die balik ke malaysia taun 2008 tapi aku ganas,asyik terjatuhkan n bla bla bla,so terpakse la die hantar btolkan kat sane mase die balik msia tahun 2009 sebab warranty nye kedai kat sane:P hehe.dan bulan julai tahun 2010  baru aku dapat balik 'gift' itu:P dengan adernye 'gift' ini semula,boleh la aku camwhoring :P haha.eh bukan la..senang la aku nak amik gambar:) blogger dan kamera tak dpt dipisahkan ,stuju tak?:P hehe

3 comments:

velasrizal said...

bestnye kucing ni bersantai..

FDI Malaysia Catatkan Penurunan ?

mira ellyna said...

tol2.

kucing tu comey..

amal said...

geramnyeee tengok tehcik tidooo.. gaya len dari yg len ehehe..comel2