Friday, July 30, 2010

cincin kawen encik suami

di manakah cincin encik suami ku?:(
adakah tercicir??:(
uwaaaaaaaaaaaa.....
aku la yang tercicirkan..aku simpan dlm handbag je..coz masa kitorg keluar same2 hari tu...die complain gatal jari..tu die bukak n aku simpan dlm handbag.pastu aku tak keluarkan dr handbag n tak simpan kat tempat yg sepatutnya:(( maybe tercicir masa amik2 barang:(((((


ala....tolong la jumpa:(
baru perasan hilang:(
sayang nye:(

ni cincin encik suami..
tolong la jumpa balik...........T__T



p/s: takde mood

8 comments:

wawa pucca said...

ala ain

sedihnya!!!!
mcm mana leh tercicir tu?

mmg dah takdir kot
time2 tu la soul gatal2 jari

aku paham ain :(

NuRuL AiN said...

wawa...mintak2 jumpa balik.cincin kawen tu...:(((((((((((

Nur Areefah said...

waaaaaaaaaa~
sedih nya,walaupun saya tak ada cincin kawen lagi..

moga jumpa balik..

NuRuL AiN said...

areefah: tq...sangat berharap..

Melissa Mazlan said...

oh oh.
pernah mengalami keadaan yang lebih kurang.
akhirnya kami jumpa juga itu cincin!
saya pasti kamu akan jumpa!
InsyaAllah:P

NuRuL AiN said...

mel:tq dear:) insyaAllah:)

Madi @ Aed said...

ala..sedih..kalau la bleh miskol..semoga cincin tu ade dlm umh..nnt tgh sapu2 jmpe..aminn..

maisara my said...

ain...ko tgk handbag ko ader lubang/poket misteri ker???..haha..ni pengalaman aku...cr bender pntg gak,,,berminggu2 cr...rupenyer handbag da berlobang....so dier tersorok dlm tu...cr2...