iklan

Saturday, October 30, 2010

dah lama tak update blog sejak beranak :P huhu

hye hye hye
oh, aku tersangat lah rindu kat blog aku ni:P
dah bersawang dah blog aku sebab lama tak update.huhu
i miss my blog so much!:)
rindu nak berceloteh kat blog aku ni lagi2 pengalaman aku bersalin, berpantang, jaga anak bla bla bla :P
huhu..sabo ye, arini tak boleh nak cerita semua semua tu lagi. hari ni intro je pas aku beranak:P huhu.
oh ye, saya seudah selamat bersalin :) baby girl, 3.81kg. bersalin kat HSI tepat jam 5.17 pagi.dan aku juga dapat bersalin normal ,alhamdulillah walaupon doc cakap aku mungkin tak boleh bersalin normal jika baby besar sebab aku kan PENDEK kan. huhu.tapi alhamdulillah, kuasa Allah:) 

ok la ok la, sambung esok2 ok??btw, harini aku dah kat segamat setelah 2 minggu berpantang kat rumah mak mertua :P penat lagi ni, tu takleh update bebanyak arini. huhu. tapi nah sekeping pic anak aku.:)

anak ku...3 jam selepas dilahirkan..
sayang anak Ibu!:)

8 comments:

Nur Areefah said...

woahhh sangat comell!
congrate ye :)

Pearl said...

comenye!
congrats sis~

Syima Emi said...

tahniah ainnn... :) anak kamu sgt cooommmmeyyyyyyyy...

Unknown said...

kak in..
comel sgt baby kak in.
nanti klu blik sg balang roger2 la ye.

she said...

tomeiinye.. tahniah.. :))

farah fadhil said...

baby mcm lil model gitu :D

amal said...

comelnyeeeeeeeeeeeeee

NURUL AIN said...

tq all:)))