iklan

Friday, October 8, 2010

ESOK!

Morning!:)


esok is my due date. ok, sila takot dan berdebar sekarang puan Ain. kalau tak bersalin gak esok, doc bagi tempoh lagi seminggu kalau takde apa apa masalah. kalau tak bersalin gak, 15hb kena induce. ok, saya TAKNAK di induce. induce=kelahiran paksa= sangat sakit. so baby dalam perut, sila lah keluar 10/10/2010 kerana tarikh itu cantek dan bapak kamu dah berhasrat untuk menjadikan tarikh itu sebagai duit hantaran. Hantaran= RM 10102010.huhu. encik suami yang cakap ok. aku cakap lak, kang tak kawen la anak kita sampai ke tua sebab hantaran mahal sangat. huhu.


ok, back to the story...esok is my due date. dan aku dah seminggu tak dapat tidur lena sebab perut makin membesar dan of course sebab gatal2. heh. dan yang paling teruk ialah malam tadi sebab perut rasa tak sedap sangat n sakit. tapi tak sakit sangat pon. just tidak selesa. nak mengiring kiri tak selesa. kanan pon tak selesa. menelentang??Ooh, sudah tak boleh tidur menelentang kalau perut dah membesar sangat ok. sangat2 tak selesa, sakit belakang n penin. so malam tadi asyik bangun2 n duduk je atas katil sampai encik suami pon terjaga sekali. ok die lak yang risau aku tak cukup tidur dan rehat sebab nanti aku nak beranak lagi guna banyak tenaga. ok , memang betul pon cakap die. tapi memang susah nak tidur sekarang T___T siang pon takleh nak lelapkan mata ok. mata pon dah lebam n ada eye bag. Plz...saya mahu tidur lena malam ini.



ok, itu je nak merepek hari ni. doakan baby aku cepat2 keluar sebab aku taknak kena induce :) BAI!:)

2 comments:

Amak Kongsi said...

semoga awak bersalin dengan selamat dan baby awak pun sehat. awak pun kena sehat gak.. tahniah in advance

NURUL AIN said...

TQ Kay!!:)